tel +48 509 311 244

mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kalendarz firmowy. Dlaczego warto w niego zainwestować?

Kalendarze firmowe są znakomitym produktem reklamowym, który oddziałuje na potencjalnych klientów przez cały rok. Są one zatem stosunkowo niedrogim nośnikiem reklamy, a dodatkowo budują rozpoznawalność marki. Trudno mówić o nich, jako o przeżytku, gdy nadal ludzie, pomimo posiadania elektronicznych kalendarzy, są przyzwyczajeni do papierowej ich formy, w różnej postaci – ściennych, biurkowych, notesowych czy książkowych. 


Jaki kalendarz wybrać?

Zanim zdecydujemy o wyglądzie graficznym kalendarza, warto zastanowić się nad jego formą czy wielkością. Współpracując z najlepszymi drukarniami, mamy ogromne możliwości wyboru. Decyzję o tym, czy kalendarz będzie w formie książkowej, ściennej, notesowej czy przeznaczony do stawiania na biurku, warto podjąć, biorąc pod uwagę branżę, w jakiej funkcjonuje firma i grupę docelową, która może korzystać z naszych produktów czy oferty. Firma produkująca specjalistyczne podzespoły dla przemysłu może zainwestować w kalendarze personalizowane, które podaruje swoim klientom, gdyż jest to stosunkowo wąskie grono odbiorców. Restauracja czy pub mogą zainwestować w kalendarze ścienne, które będą widoczne dla każdego, gdyż potencjalnie każdy może skorzystać z ich oferty.


Zalety kalendarzy firmowych

Celem kalendarzy personalizowanych jest głównie reklama i budowanie wizerunku marki oraz dobrych relacji z klientem. Warto wiedzieć, że kalendarz zawieszony na ścianie w biurze będzie widoczny dla tysięcy osób je odwiedzających. Kalendarz książkowy to budowanie ściślejszego związku z naszymi dotychczasowymi klientami. Obecność kalendarzy firmowych w przestrzeni, w jakiej funkcjonuje nasza firma, jest niejako podkreśleniem obecności w otoczeniu biznesowym. Buduje pozytywny obraz prężnie działającej, stabilnej marki, dbającej o kontakty ze swoimi kontrahentami. A dziś wizerunek marki jest jednym z najważniejszych czynników determinujących jej sukces. 


Wybór projektu i drukarni

Każdy kalendarz firmowy powinien mieć widoczne logo firmy, wraz z jej hasłem przewodnim. Decyzję o kształcie i wyglądzie kalendarza warto skonsultować z grafikiem, który w sposób profesjonalny doradzi odpowiedni wybór formy graficznej. Ostatnim krokiem jest wydruk. Warto zlecić go profesjonalnej drukarni, mającej doświadczenie w druku kalendarzy. Najlepsze drukarnie nie tylko wydrukują gotowy projekt, ale także dzięki usługom introligatorskim, poskładają go w całość, dzięki czemu otrzymamy gotowy produkt. Cena pojedynczej sztuki jest zależna od ilości zleconego wydruku. Im jest ona większa, tym niższa jest cena każdego kalendarza. 

Warto wcześniej zaplanować realizację takiej formy reklamy, jaką są kalendarze firmowe, by mieć pewność, że możliwa będzie ich dystrybucja w odpowiednim czasie. Najczęściej kalendarze przekazywane są jako prezenty w grudniu i na początku stycznia. Warto zatem, aby już w listopadzie były one gotowe. 

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.